Nejčastější dotazy
Jak nejrychleji dostanu svoje zboží? Máte osobní odběr?
V současné době se nejrychleji dostanete ke svému zboží tak, že zadáte jako metodu dopravy Zásilkovnu s odběrem na výdejním místě a zvolíte toto výdejní místo – Praha 5, Čerpací stanice Šafránka, Jeremiášova ulice. Pokud si zboží objednáte v pracovní den do 11 hod., je téměř jisté, že již v brzkých odpoledních hodinách bude na tomto výdejním místě vaše zboží připraveno k odběru.
Jaká je výhoda registrace účtu?
Jako registrovaný uživatel budete moci po přihlášení sledovat historii objednávek, sledování aktuální zásilky, zpětně si stahovat staré faktury, měnit doručovací i fakturační adresu a mnoho dalšího. Nebudete muset při každé objednávce zdlouhavě vyplňovat formulář v pokladně, ale budeme si vaše údaje pamatovat. Není podmínkou přihlásit se k odběru novinek, tudíž pokud se bojíte nevyžádaných emailů po registraci vašeho účtu, nastavení bude pouze na vás. Pokud tedy plánujete u nás nakupovat i příště, doporučujeme registraci kvůli vašemu vlastnímu pohodlí.
Nejde nám odeslat objednávkový formulář s chybou DIČ
Ve valné většině případů případů se stává, že v políčku VAT máte něco, co tam nepatří. Pokud máte zapnuté automatické vyplňování formulářů, zkonstolujte si, zda vám prohlížeč do tohoto políčka nedoplnil například “Česká republika” nebo cokoli jiného. Pokud objednáváte z České republiky, toto políčko musí zůstat PRÁZDNÉ.
Nejde mi provést platba, můžete mi zaslat údaje k bankovnímu převodu?
Zřejmě jste si v platební bráně zvolili platbu ONLINE přes vaší banku. To funguje tak, že jste přesměrování přímo do vaší banky, která vám vygeneruje platební příkaz, který pouze autorizujete a odešlete. Pokud z jakéhokoli důvodu takto postupovat nechcete nebo nemůžete, odešlete nám platbu na náš účet číslo 2301961138/2010 (Fio banka), jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky (nebo ID objednávky z mailu od platební brány ComGate). Pozor! Pokud jako variabilní symbol chybně zadáte číslo faktury, nedojde k automatickému spárování vaší platby s objednávkou a dokud se tak nestane manuálně, nebude vaše objednávka zpracovávána. Věnujte tedy prosím zvýšenou pozornost tomu, aby jako variabilní symbol bylo použito opravdu ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
Neprošla mi platba kartou, můžete mi zaslat údaje ke klasickému bankovnímu převodu?
V takovém případě nám platbu můžete odeslat na náš účet číslo 2301961138/2010 (Fio banka), jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky (nebo ID objednávky z mailu od platební brány ComGate). Pozor! Pokud jako variabilní symbol chybně zadáte číslo faktury, nedojde k automatickému spárování vaší platby s objednávkou a dokud se tak nestane manuálně, nebude vaše objednávka zpracovávána. Věnujte tedy prosím zvýšenou pozornost tomu, aby jako variabilní symbol bylo použito opravdu ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
Můžu platit na fakturu?
Ano, v pokladně si jako způsob platby můžete vybrat platbu na zálohovou fakturu. Ta je vám automaticky odeslána po zvolení této metody. Po úhradě faktury vám je zboží odesláno a klasická faktura vám přijde e-mailem do 24 hodin PO OBDRŽENÍ ZBOŽÍ. Platba na klasickou fakturu se splatností bohužel není možná, zboží odesíláme až po připsání peněz na náš účet.
V balíčku nebyla přibalena faktura
Fakturu vám odesílá náš robot emailem zhruba do 48 hodin po úspěšném doručení zboží. Pokud vám nedorazí do druhého dne, kontaktujte nás na info@ceske-respiratory.cz a požádejte o její opětovné zaslání. Také doporučujeme se registrovat, protože po přihlášení můžete sledovat historii objednávek, zpětně si stahovat staré faktury, měnit doručovací i fakturační adresu a mnoho dalšího.